Aftellen - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Danielle Meijer - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Roermond, Nederland van Danielle Meijer - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: d.meijer

Blijf op de hoogte en volg Danielle

22 April 2015 | Nederland, Roermond

Gisteravond hebben we de laatste bijeenkomst gehad voor onze studenten en ouders. Als je dan alle informatie voorbij ziet komen en de projecten die we gaan oppakken is het echt veel. Maar gelukkig is er in het programma genoeg ruimte ingebouwd om ook naast hard werken ook hard te ontspannen. Prachtig om de reactie van ouders en studenten te zien als uit de doeken gedaan wordt wat er allemaal op de planning staat.
Dit weekend de laatste spullen regelen en dan het koffer dicht en woensdag heel vroeg op school en klaar voor vertrek. Nog een weekje en dan start het avontuur.

• 22 April 2015 - 22:53

Inge:

Yo Go girl!! Gaaf zeg. Ben heul benieuwd!!! Work Hard, Play Hard! ;-)

• 23 April 2015 - 04:18

Christ:

Ja Danielle de tijd gaat nu snel. Nog even en ik zie jullie weer op het vliegveld van Lombok. Goede reis

Verslag uit: Nederland, Roermond

Danielle

29 april vertrek ik voor 2,5 week naar Sengiggi op Lombok, samen met mijn studenten. Hier gaan we aan de slag voor de stichting go for lombok. We gaan werken aan schoonwasten projecten en verbeteringen aanbrengen bij het gehandicapte tehuis van lombok care.

Actief sinds 17 April 2015