Warm - Reisverslag uit Bandar Penawar, Maleisië van Danielle Meijer - WaarBenJij.nu Warm - Reisverslag uit Bandar Penawar, Maleisië van Danielle Meijer - WaarBenJij.nu

Warm

Blijf op de hoogte en volg Danielle

04 Mei 2015 | Maleisië, Bandar Penawar

Warm joh valt best mee . Vanmorgen samen naar lombok care waar we verder gingen met de werkzaamheden. Bij de poort stonden 4 jongens van de technische school te wachten om samen met ons aan het werk te gaan. Nadat ze uitgekeken waren naar die lange mensen stelde ze zich voor en werden in de groepen ingedeeld. Piet zei dat je gewoon plat tegen te kunt spreken dat verstaan ze ook en warempel hij heeft gelijk. De instructies worden prima opgevolgd . Maar een vrouw die meewerkt en aanstuurde dat vinden ze wel een beetje gek. We kwamen er al snel achter dat stratenmakerswerk bij 37 graden en volle bak zon best warm is en dat je dan moet bijtanken met liters water om het vocht dat overal drijft weer een beetje aan te vullen. Gelukkig hebben we het laatste halve uur werk wolken gehad en nu valt er een heerlijke regenbui. Dat je daar zo blij van kan worden is voor mij ook een eye opener. Nu even bijkomen van al het harde werk en dan straks samen met de leerlingen naar mataram. Daar ligt een grote mall met een KFC en Mac. Maar het shoppen staat ook boven aan het lijstje. Ik ga nog even lekker niks doen en dan een heerlijk versgeperste jus bestellen. Gewoon omdat ik dat verdiend heb.

Verslag uit: Maleisië, Bandar Penawar

Danielle

29 april vertrek ik voor 2,5 week naar Sengiggi op Lombok, samen met mijn studenten. Hier gaan we aan de slag voor de stichting go for lombok. We gaan werken aan schoonwasten projecten en verbeteringen aanbrengen bij het gehandicapte tehuis van lombok care.

Actief sinds 17 April 2015