Werkdag 3 - Reisverslag uit Bandar Penawar, Maleisië van Danielle Meijer - WaarBenJij.nu Werkdag 3 - Reisverslag uit Bandar Penawar, Maleisië van Danielle Meijer - WaarBenJij.nu

Werkdag 3

Blijf op de hoogte en volg Danielle

05 Mei 2015 | Maleisië, Bandar Penawar

Gisteravond zijn we met de hele bups naar mataram geweest om te shoppen. In de weg ernaartoe begonnen de eerste kopjes al te hangen. Moe moe moe. Aangekomen werd de KFC bestormd en gekeken naar alles wat er was. Afgesloten met een ijsje van de Mac . Bij aankomst in batu bolong waren ze al snel naar de huisjes en in bed. Vandaag was het opstarten voor sommigen zwaar. Met gebogen hoofdjes en weinig interactie zaten ze aan het ontbijt. Volgens mij valt het steeds zwaarder , het vroege opstaan en warme weer in combinatie met zwaar werk. De tocht in de bemo is ook bijzonder rustig. Aangekomen staan de 4 studenten van de technische school weer braaf te wachten. Bij aankomst krijg ik weer een hand gevolgd door een buiging naar de hand. Ik heb de leerlingen verteld dat ik vanaf nu ook zo de dag wil starten. Vonden ze niet zo'n strak plan, vreemd. Na een rustige opstart gaat het werken super. De jongens hebben hard gewerkt en gaan door waar anderen stoppen. Die kreet is vandaag regelmatig voorbij gekomen . Ik was weer samen met een clubje aan de bestrating. We hebben gelachen met de stagiaires van de school die aan het kloten waren met water . Tot er een onverwacht voor me stond en ik de kraan vol openzette. Dit tot grote hilariteit van de jongens . De kinderen van het tehuis zien ons ook als een grote live voorstelling. Echt leuk om mee te maken. Na weer een dag zweten en zwoegen is het klaar en zullen we morgen kunnen starten in Tatu .



  • 05 Mei 2015 - 20:27

    Anouk Meijer:

    Erg stoer van jullie,
    Evaatje en ben waen er vandaag.
    Missen mama uiterraard

Tags:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Bandar Penawar

Danielle

29 april vertrek ik voor 2,5 week naar Sengiggi op Lombok, samen met mijn studenten. Hier gaan we aan de slag voor de stichting go for lombok. We gaan werken aan schoonwasten projecten en verbeteringen aanbrengen bij het gehandicapte tehuis van lombok care.

Actief sinds 17 April 2015
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 3995

Voorgaande reizen:

29 April 2015 - 17 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: