Strompelen - Reisverslag uit Bandar Penawar, Maleisië van Danielle Meijer - WaarBenJij.nu Strompelen - Reisverslag uit Bandar Penawar, Maleisië van Danielle Meijer - WaarBenJij.nu

Strompelen

Blijf op de hoogte en volg Danielle

08 Mei 2015 | Maleisië, Bandar Penawar

In het hotel blijven is geen optie . Ik wil mee naar Tatu . Met de krukken kan ik best vooruit en er zijn nog tussentijdse gesprekken die gevoerd. De leerlingen doen het super, ze werken hard en vormen een steeds hechtere groep, geweldig om te zien . Dan volgt het afscheid van de jongens uit mataram die hebben stage gelopen . Ze hebben een heerlijke week gehad en zichtbaar moeite met afscheid, zo zie je maar dat vriendschap geen taal barrière kent . Prachtig om te zien. Bij aankomst in het hotel evalueren en nog een heerlijke massage van Farida, wat is het leven heerlijk. Daarna lekker eten bij Mimi op het strand en afsluiten met een jamsession van Sjors en Huub . Heerlijk, ik verheug me op morgen. Dan gaan we het project afronden, maar ook jammer want het is heerlijk om in Tatu te werken en kennis te maken met alle mensen die er wonen. Wat een genot om te kijken hoe zij met dingen omgaan. Aan de rotzooi wen je wonderbaarlijk snel en dan zie je ineens heel veel moois.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Bandar Penawar

Danielle

29 april vertrek ik voor 2,5 week naar Sengiggi op Lombok, samen met mijn studenten. Hier gaan we aan de slag voor de stichting go for lombok. We gaan werken aan schoonwasten projecten en verbeteringen aanbrengen bij het gehandicapte tehuis van lombok care.

Actief sinds 17 April 2015
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 3996

Voorgaande reizen:

29 April 2015 - 17 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: