moederdag op lombok - Reisverslag uit Bandar Penawar, Maleisië van Danielle Meijer - WaarBenJij.nu moederdag op lombok - Reisverslag uit Bandar Penawar, Maleisië van Danielle Meijer - WaarBenJij.nu

moederdag op lombok

Blijf op de hoogte en volg Danielle

10 Mei 2015 | Maleisië, Bandar Penawar

vandaag is moederdag. Normaal geef ik daar niet zo veel om, maar vandaag wel. Waarom, geen idee. Misschien het feit dat ik een halve wereld verwijderd ben van mij 2 kinderen. Waarvan ik weet dat ze me enorm missen en dat ze niet kunnen wachten tot ik weer thuis ben. Ik kan me nu al verheugen op hun snoetjes als ik uit de bus stap en ik ga intens genieten van de heerlijke warme knuffel en 1000 kusjes die ze me beloven aan de telefoon. Ieder bericht begint ook met "allerliefste mama". Tja, dan wordt je vanzelf wel een beetje week en realiseer je je hoe belangrijk je gezin is.
Aan de andere kant ook weer het genieten met de snuitjes hier, want wat is het hier ongeloofelijk mooi. Ik heb me voorgenomen dat ik de volgende keer op dit eiland samen met mijn 3 allerbelangrijkste mensen sta en geniet van al het moois. Google voor de fun een Gilli Air en zie hoe fantastisch het hier is. Ik mocht zelf niet duiken dus snorkelen was het alternatief, ook geen straf zal ik je vertellen. Wat een ervaring, alsof je in de film finding nemo zit. Omringd door vissen en koraal, de leerlingen hebben zelfs een grote zee schilpad gezien. Toen we klaar waren met duiken zijn we nog even gaan relaxen op het eiland zelf, ook niet heel erg. Een verukkelijk watermeloen sapje erbij, in de kussens en heel even genieten, genieten , genieten.

  • 10 Mei 2015 - 22:14

    Marita Franssen:

    Hé Daniëlle, da's dubbel genieten; van dichtbij en veraf. En n beetje hunkeren zo af en toe is ook niet verkeerd.......
    Ik hunker nu bv naar dat schitterende eiland, relaxend met n sapje in dikke kussens...
    't Is maar dat je t weet.
    Enjoy!! Dikke knuffel en groetjes aan allemaal! Doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Bandar Penawar

Danielle

29 april vertrek ik voor 2,5 week naar Sengiggi op Lombok, samen met mijn studenten. Hier gaan we aan de slag voor de stichting go for lombok. We gaan werken aan schoonwasten projecten en verbeteringen aanbrengen bij het gehandicapte tehuis van lombok care.

Actief sinds 17 April 2015
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 4029

Voorgaande reizen:

29 April 2015 - 17 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: