Vliegen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Danielle Meijer - WaarBenJij.nu Vliegen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Danielle Meijer - WaarBenJij.nu

Vliegen

Door: D.meijer

Blijf op de hoogte en volg Danielle

30 April 2015 | Singapore, Singapore

Nadat iedereen afscheid heeft genomen kunnen we eindelijk op weg naar Schiphol . Inchecken met een groep is een uitdaging maar alles gaat soepel behalve onze 17 jarige deelnemer die in eerste instantie niet zomaar door mag. Uiteindelijk verloopt alles prima en kunnen we boarden om te beginnen aan een 12,5 uur durende vlucht. Voordeel van een duur ticket is service en digitaal entertainement. Maar slapen ho maar. Vermoed dat onze snuitjes besloten hadden dat slaap een overbodige luxe is en ik zwaar behoefte heb aan veel gesprekken na een nacht van 2 uur slapen. Resultaat is dat ik de volle 12,5 uur heb kunnen genieten van al het moois aan boord van ons vliegtuig. En als ik dan eindelijk net voor het dalen 5 minuutjes kan dutten , komt de stewardess vertellen dat de seat rechtop moet, aaaaaaaargh. Maar goed , stel ik had niet kunnen genieten van de turbulentie terwijl we gaan landen, dat zou zonde zijn geweest. Nu op naar de city tour en kijken wat Singapore te bieden heeft.

  • 30 April 2015 - 08:44

    Anouk:

    Ha zuster
    Fijn det ger good zeet aangekomme,
    Zals waal kapot zeen.
    Rust dich maar lekker get oet .
    Xxx

  • 01 Mei 2015 - 09:36

    Jenny Meijer:

    Het is hier vrijdagmorgen en ik hoop dat je ondertussen een beetje tot rust bent gekomen
    Je de koffer hebt uitgepakt en een beetje klaar bent met de jetlag. Ben benieuwd naar de fot's en je verhalen .

Tags: Singapore

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Danielle

29 april vertrek ik voor 2,5 week naar Sengiggi op Lombok, samen met mijn studenten. Hier gaan we aan de slag voor de stichting go for lombok. We gaan werken aan schoonwasten projecten en verbeteringen aanbrengen bij het gehandicapte tehuis van lombok care.

Actief sinds 17 April 2015
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 4024

Voorgaande reizen:

29 April 2015 - 17 Mei 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: