Bikkels - Reisverslag uit Bandar Penawar, Maleisië van Danielle Meijer - WaarBenJij.nu Bikkels - Reisverslag uit Bandar Penawar, Maleisië van Danielle Meijer - WaarBenJij.nu

Bikkels

Blijf op de hoogte en volg Danielle

09 Mei 2015 | Maleisië, Bandar Penawar

Vandaag een stukje waardering voor iedereen die mee is. De planning was tot een uur of 12 werken dan liggen alle buizen in de cement en zijn de kraan punten vastgezet . Dat viel tegen. Gestart om 8.30 en geen pauze en dan komt 12 uur en het is nit klaar. Ze moesten nog maar een meter of 30, maken we af. Toen was de cement op. Maar het zijn nog maar 20 meter dus die maken we ff af. Het is warm, heel warm. Geen pauze niet ff lekker uitpuffen geen pisang maar door. Dan wordt het 1 en het einde is bijn in zicht. Hou voor het totaalbeeld even in je achterhoofd dat we dus al vanaf de zaterdag ervoor aan het werk zijn en het iedere dag uitloopt. Dus vandaag op zaterdag geen morgen werken maar toch weer langer . Niemand zeurt, iedereen werkt door en het is klaar! Wat een geweldige prestatie , ik ben echt trots op wat er bereikt is, maar vooral de manier waarop.

• 09 Mei 2015 - 22:59

Jenny:

WAT Zul je ontzettend trots zijn op je leerlinge. En wij zijn zo ontzettend trots o jou

Verslag uit: Maleisië, Bandar Penawar

Danielle

29 april vertrek ik voor 2,5 week naar Sengiggi op Lombok, samen met mijn studenten. Hier gaan we aan de slag voor de stichting go for lombok. We gaan werken aan schoonwasten projecten en verbeteringen aanbrengen bij het gehandicapte tehuis van lombok care.

Actief sinds 17 April 2015